FEATURED

Workout of the day

This is a beginner level workout that is designed to burn fat and build lean muscle mass through a series of short, intense intervals.

Push Up Burpees - 3 sets of 20 reps

Being uncomfortable with ourselves makes us anxious and depressive and affects our life quality.

Air Squats - 5 sets of 30 seconds

Vivamus hendrerit arcu sed erat molestie vehicula sed auctor neque eu tellus rhoncus ut eleifend.

Butterfly Sit-ups - 50 reps

Phasellus molestie magna non est bibendum non venenatis nisl tempor lorem ipsum dolor.

bmi

Bereken je BMI

Body Mass Index is een berekening van je lichaamsvet. Op basis van je lengte en gewicht weet je of je binnen de marges valt of wat overtollige kilo's meesleurt.

junior_ali

Meer over Junior

Wil je op de hoogte blijven van mijn matchen, of gewoon meer inzicht krijgen in het leven achter de schermen van een bokser? Volg me dan op Facebook, Instagram of Twitter.

daphne

Voedingsadvies

Daphné is niet alleen mijn partner, ze is ook diëtiste én amateur Thai bokser. Zij kan je als geen ander helpen om het passende dieet bij jouw sportieve doelen op te stellen.

Maandag

CHEST

Barbell bench press

TRICEPS

Incline Dumbbell Flyes

CALVES

Seated Calf Raise

Dinsdag

BACK

One-arm Dumbbell Row

BICEPS

Standing & Incline Barbell Curl

ABS

Oblique Crunches

Woensdag

CARDIO

Running, Spinning

ACTIVE REST

Any outdoor activity

Donderdag

SHOULDERS

Dumbbell Shoulder Press

TRAPS

High Cable Rear Delt Flyes

CALVES

Leg Press Calf Raise

Vrijdag

REST

Preferably Active Rest

Zaterdag

SHOULDERS

Dumbbell Shoulder Press

TRAPS

High Cable Rear Delt Flyes